Excursió al Puigmal

El passat dimecres 12 d’octubre (Festa Nacional d’Espanya) una bona colla dels campaments d’estiu, familiars i amics ens vam llevar amb el propòsit de pujar un dels cims més emblemàtics de Catalunya, el Puigmal! Primer ens vam trobar a Ribes de Fresser, i des d’allà ens vam desplaçar amb cotxes fins a l’aparcament; ens vam aplegar, ens vam presentar i vam situar-nos a prop del riu, en una zona molt agradable i tranquil·la, on vam esmorzar tots junts. Va ser un moment especial, relaxant, per poder compartir opinions diverses amb la gent, etc. Després vam començar a pujar amb força, voluntat, constància i alegria.

Les vistes, la temperatura, el bon ambient i la convivència entre tothom van ser molt gratificants durant tot el dia! Després de parades per agrupar-nos i parar-nos a observar les fantàstiques vistes que ens envoltaven vam fer junts el tram final que ens portava al cim, on ens vam fer fotografies, vam descansar, vam cantar…

Aprofitant aquell ambient màgic vam anar a un lloc arrecerat a on el Miquel Àngel i el Toni van fer una missa senzilla però directe i intensa. Aprofitant aquell lloc tant bonic ens vam quedar a dinar, i després tots vam aprofitar per fer la nostra: conversar, fer la migdiada, fer fotos…

Sobre les quatre ens vam posar les piles altre cop per fer la baixada, menys pausada, però més lenta, ja que estàvem més relaxats i anàvem parlant tranquil·lament. Vam anar a l’aparcament i finalment vam baixar fins a Ribes on arribava el pitjor moment del dia, l’acomiadament! Cadascú va agafar el seu cotxe i abatuts vam emprendre camí cap a casa!

2 responses to “Excursió al Puigmal”

1. Gabriel says :

Fua, va ser xulíssim, una experiència per no oblidar mai! Espero que es torni a repetir i que a la propera, s’hi apunti moolta més gent! 🙂 Sou genials! 🙂

2. Raul says :

Fue un día muy guay: descubrir gente nueva que quiere participar, conocernos unos a otros más a fondo, ayudarnos a continuar el camino, compartir lo que llevábamos, reírnos juntos, aprender a caminar con el hermano, dar gracias a Dios, rezar, compartir la eucaristía, etc.
    Me encantó poder caminar con vosotros.
    Ahh!!! Las vistas desde arribar eran increíbles, casi tocábamos el cielo.
    Hay que repetirlo!!! ARA ÉS EL MOMENT…