Moltes gràcies

Us volem agraïr a tots els que vau participar, organitzar i participar tant a la trobada general, com a les jornades esportives la vostra participació, esforç i ganes!! Les dues trobades van anar molt bé, i tots esperem que els fruits puguin veure’s ben aviat!

ens trobem de nou a la trobada de rams o als arxicampaments!!

One response to “Moltes gràcies”

  1. Elena says :

    Sincerament, estava tot pensat amb tanta estima i des de tanta gent diferent… que em va emocionar!!!
    Anem caminant … jo em quedo amb el que va dir el jove de sant cebria a la pregària-avaluació final ” em parlaven d’Esglèsia i per mi és quelcom llunyà, però avui jo l’he viscuda propera, jove, amb sentit”
    Potser ens arriba l’hora de començar a recollir alguns fruits, però…continuem sembrant… en dono gràcies!!!

Deixa un comentari

