Nou Domini

a l’espera de deixar el link e-mcj.org a punt per a les dues diocesis, hem pensat en buscar un domini que sigui més senzill de recordar, i com que no tenim clar quin ha de ser, ho volem sometre a votació.

Hem pensat aquestes opcions, però volem saber la vostra opinió, que podeu deixar als comentaris!! També podeu votar a la barra lateral, hem deixat l’enquesta a la portada.

endavant i a participar!!!

Vota el nostre nou domini
1) www.evangelitza.com
2) www.jovescristians.com
3) www.cristiara.com
4) www.mcjbcn.com
5) Altres

Veure Resultats

Anuncis

Etiquetes:

9 responses to “Nou Domini”

  1. Pol says :

    Hola!!!

    Jo voto per la segona opció, jovescristians. Crec que són només dues paraules, fàcils de recordar, sense mil sigles i que ens identifiquen força bé.

    Per sigles ja tindrem e-mcj.org, que és el domini de sempre, “històric” i coincideix amb les nostres sigles.

    Petonets a tots!

  2. Susana says :

    Doncs jo m’inclino pel més clàssic, el d, ja que son les nostres igles, la forma que tenim d’identificar-nos… Quan dius a quin grup pertanyes dius “A l’MCJ”, i evidentment, al MCJ de Barcelona… més fàcil impossible. Els altres em semblem massa genèrics i aplicables a molts altres grups…

    Susana

  3. fxslowie says :

    ei jo m’afegeixo a la segona opció, jovescristians, pero potser org enlloc de com?

  4. fxslowie says :

    per cert soc el Xavi Ruiz per si no ho sabieu

  5. Elena says :

    hola família!!!
    jo comparteixo amb la susana aquest classisme, ho dic per que és el que ens diferencia d’altres; per que joves cristians n’hi ha molts i no són mcj.
    Per tant l’opció seria: 4) mcjbcn
    un petonet!!!

  6. Muntsa says :

    Estic d’acord amb la Susana i l’Elena, jo també voto la opció 4) mcjbcn
    Petonets 🙂

  7. Silvia says :

    Comparteixo el criteri de la resta de noies 😉 quarta opció! no som tant coneguts i és important que abans de definir que som el nostre nom es faci present. res més 😉 Merci killu i pol pel post i el mail 😉

  8. David says :

    me sumo a los comentarios de Muntsa, Elena y Sue.
    MCJBCN

    Si ja ha costat fer els estatuts d’un moviment que es diu MCJ… no cal que ara ens donem a coneixer amb un altre nom. no creieu ?

    però perque ningú s’enfadi, podem afegir un subtitol a la web… com ara joves cristians o cristiara…. pero amb el domini : MCJBCN

  9. eloi says :

    jo crec q “mcjbcn” està prou bé. “jovescristians” és massa genèric i algú es podria sentir exclós. endavant!

Deixa un comentari

